zondag 2 september 2018

VEGGIE Nazomer-buffet...





Nauwelijks anderhalve maand geleden gaf ik hier aan vaker volledig vegetarisch te willen cateren, en nu sta ik al aan de afwas van de eerste ‘full-veggie’ klus!! Natuurlijk is het altijd spannend om een niche op te zoeken; ík kan wel geloven in de vegetarische trend, maar willen mijn klanten dat ook? Ik merk dat mensen nog wel eens twijfelen over een feestje 'zonder vlees', kennelijk voelt het nog steeds een beetje 'rebels'. De klant van vandaag was meteen enthousiast over het menuvoorstel dat ik haar stuurde. Prima, doen!
En zo kwam het dat ik vanmiddag mijn autootje volpakte met kratjes en boxen. De reacties na het opmaken van de schalen waren al enthousiast, ik hoop dat ze genoten hebben van het buffet voor 23 personen....

Menu

Tomatensoep van geroosterde tomaten

Turks en Marokkaans brood 'plus'
roomboter met zeezout, roomkaas met verse kruiden

Salade van gemengde tomaten
Burrata, olie, rode peper, Oost-Indische kers

Marokkaanse rijstsalade
gedecoreerd met verse eetbare bloemen

Plaattaart met venkel en geitenkaas

Verse fruitsalade
(met luxe ijshoorntjes voor de kids)








Geen opmerkingen:

Een reactie posten