zondag 21 april 2013

Tuin update

Eind vorig jaar brak ik door een ongelukkige val mijn knieschijf. 
Niks bijzonders en eigenlijk 'ídeaal' gebroken ook nog, maar toch. 
Tot op de dag vandaag functioneer ik niet als voorheen. 
Ik heb alweer (1 minuut!) gejogd op de loopband bij de fysio, 
maar de moestuin spitten, dat is vrij letterlijk een stap te ver. 

Daarom dit jaar maar eens een vrij letterlijke ;) diepte investering gedaan..... 
de tuin is VOOR mij gespit! 


Hovenier Edwin Dobbe kwam al vroeg in de morgen met een soort 
veel-te-heet gewassen graafmachientje 
en was een paar uurtjes pittig aan het werk. 
Maar hoe geweldig is dit! Ik begin nu aan het tuin seizoen ZONDER rugpijn! 


Jawel, bij iedere krop sla en bij ieder handje boontjes zal ik het komend seizoen natuurlijk 'Albert Heijn' prijzen in mijn hoofd hebben, het kan er niet uit in zo'n kleine tuin. Maar ik heb wéken winst geboekt! Wat een heerlijkheid om vandaag rond te lopen en al te kunnen denken aan waar de planten komen....


De rabarber moet even bijkomen van de verhuizing...

(gekochte) sla plantjes in de koude bak... 
de gezaaide exemplaren komen
straks...


Ik had vandaag ook hulp....


Dames en heren ik verklaar het moestuin-seizoen voor:
Geopend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten