zondag 22 juli 2018

Veggiefeest? Ik maak er werk van ;)

 

*nieuw*  *nieuw*  *nieuw*  *nieuw* *nieuw*

Vegetarische catering door Sanne Kookt! 

Jeej! Graag jullie speciale aandacht voor deze aankondiging; mijn repertoire is groot genoeg, ik heb besloten om vanaf nu ook volledig vegetarische catering aan te bieden. Best spannend, want mijn ervaring is dat vegetariërs over het algemeen zelf heel aardig kunnen koken, en -uit nood- ook al heel wat leuke hapjes hebben leren maken... 

Maar ik kan me ook voorstellen dat het heerlijk is om je door mij te laten verrassen en de catering uit handen te geven. Kortom, zegt het voort!!

Mocht je nu op deze site op zoek gaan naar een menu, dan moet ik je teleurstellen. Iedere opdracht is letterlijk maatwerk. De locatie, de gasten, de tijd van het jaar....  er zijn legio factoren die meespelen wanneer we een menu gaan samenstellen. Maar of je nu lekker ruig wilt buitenkoken op locatie, of juist een mooi buffet bij jou thuis, alles kan!

Neem voor meer informatie gerust contact op:

Sanneboswinkel@hotmail.com





Geen opmerkingen:

Een reactie posten